نوشته شده توسط : کلینیک من

دکتر داود تاج بخش - متخصص آنورکتال

دکتر داود تاج بخش در سال 1361 در دانشکده علوم پزشکی تهران رشته ی دکتری پزشکی عمومی قبول و در سال 1368 فارغ التحصیل شده و به دلیل داشتن رتبه بالا به طور مستقیم در رشته ی جراحی عمومی قبول شده است. وی پس از گذراندن دوره 4 ساله تخصص در بیمارستان سینا ( دانشگاه تهران ) با رتبه عالی و بورد تخصصی سال 1372 فارغ التحصیل شد. سال 1372 تا 1374 یک دوره تخصصی در انگلستان در دانشگاه لندن در رابطه با بیماریهای ناحیه مقعد گذرانده و بعد از سال 1374 که به ایران بازگشتند.

حدود 10 سال در نقاط مختلف ایران مشغول کار عملی و دوران طرح بودند و سال 1380 به تهران بازگشته و پس از آشنایی با مبانی لیزر و دستگاه لیزر، بیشتر تمرکز کاری خودشان را در ارتباط با درمان بیماریهای ناحیه مقعد با لیزر گذاشته و طی این مدت دوره های متعددی توسط مرکز لیرز دانشگاه تهران و مرکز لیزر انجمن لیزر ایران که با همکاری انجمن لیزر سوئد بوده شرکت و با درجه خوب این دوران را طی نموده اند..



:: برچسب‌ها: دکتر داود تاج بخش - متخصص آنورکتال ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کلینیک من

جراحی لاپراسکوپی کیسه صفرا - دکتر علی ستایش

دکتر علی ستایش

درباره دکتر علی ستایش - پزشک متخصص داخلی گوارش

جناب آقای دکتر علی ستایش دارای برد تخصصی جراحی عمومی فلوشیپ جراحی عروق و متخصص طب اورژانس می باشد

دکتر ستایش از اولین های طب اورژانس بودند که بعد از گذارندن یک دوره تکمیلی در امریکا به همراه ده نفر از همکاران خود طب اورژانس را در دانشگاه علوم پزشکی ایران پایه گذاری نمودند

 دکتر علی ستایش فارغ التحصیل رشته جراحی در سال 79 از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستند که به مدت 5 سال در رشته لاپاراسکوپی جراحی عمومی فعالیت داشته و همچنین ایشان در سال 84 شروع به تحصیل فلوشیپ رشته جراحی عروق در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نموده و پس از دو سال در سال 86 موفق به اخذ مدرک فلوشیپ جراحی عروق شدند.

دکتر علی ستایش بعد از پایان تحصیلات فلوشیپ جراحی عروق به عنوان پزشک مشاور در زمینه جراحی عروق در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران فعالیت خود را شروع نموده و همزمان در بیمارستان های بهمن و آراد در دو رشته جراحی عمومی و جراحی عروق فعالیت دارند.



:: برچسب‌ها: دکتر علی ستایش ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 آذر 1397 | نظرات ()